fredag 18. juli 2014

En oppdatering fra valpekassen 18 juli, og valpene er 18 døgn :)

Nå begynner det å bli litt rørelse i valpekassa. De blir flinkere og flinkere til å gå på bena, så det er nok ikke lenge før de løper om kapp til pattene til Lona :) De begynner også å bli litt mer oppmerksomme på hverandre. Småleker litt, og koser med hverandre. Det er så herlig å sitte der og følge med dem. Lona er fremdeles så flink med de små, og steller godt med dem. Hun er så flink å spise selv, og det vises på valpene. Det er ikke tvil om at de får i seg nok melk og vel så det. De er noen små tjukkaser nå, og jeg er så fornøyd med vektene. Den første tiden i livet deres er så viktig. Jo større de blir, jo mer robust blir de. Alle valpene er fantastisk skjønne på hver sin måte. Jeg kan ta opp den ene å tenke...å så skjønn du er. Så tar jeg opp neste, og tenker akkurat det samme der. Jeg tror rett og slett ikke jeg kunne plukket ut en som var mer bedårende enn de andre :) Et herlig gjeng som jeg er veldig stolt av.

Gjengen i valpekassa i dag.

Det begynner å bli litt mer hund av dem nå :) Her er det gul jente som poserer.

Et til bilde av den gule jenta. Hun er en skjønn skapning :)

Er det dette som kalles kaos tro. De fleste er ferdig å patte, og mette og gode. Da velter de seg bare bakover, eller over de andre. Det er en igjen som ser om han klarer å tyne de siste dråpene fra Lona i denne omgangen. Nesten imponerende hvor fort det fylles opp igjen, for jeg syntes Lona mater de veldig ofte.

Gul eller blå ???? Ikke godt å si :)

Litt bevegelse i valpekassa nå.

Rosa tispe er ikke den som sier nei takk til en sup melk, og det vises på henne. Hun får i seg nok mat for å si det slik :)

Blå til venstre og lille til høyre benytter seg enda av tilbudet i melkebaren. De andre er fornøyde.



Ett til bilde av tjukkebolla Rosa :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar