onsdag 29. juni 2016

Valpene 7 uker i går 28. juni 2016

7 uker.... tiden går så alt for fort. Det er fem herlige små som snart skal flytte til sine nye hjem. Foreløpig blir Blå gutt Nico her hos oss. Mamma Tilde er for det meste ferdig å bidra i matveien nå, og det har jeg ingen problemer med å forstå. De små vampyrtennene behandler pattene til mora som biteleke :) Det er helt naturlig at det blir slik. Hun kan spandere en tår en eller to ganger i løpet av dagen, bare for kos. Valpene spiser godt selv, og måltidene består av tørt juniorfor som de har der hele tiden, og vom med laks som de får ca fire ganger for dagen. Av og til får de litt geitemelk også. De er veldig flinke til å spise, og magene deres fungerer helt som de skal. Nå sover de hele natten gjennom hvis de ikke blir forstyrret av noe. Når de våkner om morgenen, er det rett ut i hundegården å gjøre fra seg. De stortrives der, og er ute flere ganger for dagen. Valpegården er bare til å sove i for tiden. Jeg tar de bestandig inn dit når de er trette, for da vet jeg hvor de er. Fremover nå vil tiden gå til å lage valpepermene om hver valp, og sy tepper de skal ha med til sine nye hjem. Må si jeg gruer meg litt til de reiser fra meg, men det hjelper på at jeg et at de får gode hjem. De er verdifulle hver og en av dem, og de fortjener det beste.

Rød jente - Chamiilon`s Just For You "Lilly"

Flere bilder av godjenta Lilly.

Blå gutt - Chamiilon`s Joy Of Life "Nico"

Flere bilder av godgutten Nico.

Grønn gutt - Chamiilon`s Just Dreamy "Casper".

Flere bilder a godgutten Casper.

Brun gutt - Chamiilon`s Jack Frost "Pablo"

Flere bilder av godgutten Pablo.

Chamiilon`s Just Joey "Leo"

Flere bilder av godgutten Leo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar