søndag 10. juni 2018

N-Kull, 8 uker

Denne gjengen er snart 11 uker nå, men må likevel legge inn noen bilder fra de var 8 uker. To av valpene er reist, tispa blir her, og siste gutten flytter om et par uker. Tre av fire i dette kullet, blir å se i utstillingsringen. Blir spennende tider i vente. Dette har vært et nokså aktivt gjeng, altså temmelig aktivt 😀. Det har jo sin sjarm, og det har ært masse underholdning med dem. Heldigvis får jeg tilbakemeldinger på at når de blir for seg selv, er det helt annen ro på dem. Det viktigste er at de er veldig trygge og fine valper.

Chamiilon`s Northern Light, er fremdeles her. Han flytter til nytt hjem om et par uker, og da blir navnet hans King. Jeg har kalt han for Jamie, etter min yndlingsfigur på TV om er i min favorittserie, Outlander. Der blir han omtalt som det King of men, så da er det i grunnen geit at Jamie blir hetende King fremover. Han skal eies av en oppdretter, og planene er å vise han på utstilling, og bruke han i avl i fremtiden. Selvsagt må alt være på plass, før man eventuelt kommer så langt. Han er en vakker gutt.

Chamiilon`s New Dream, flyttet til nytt hjem for et par uker siden. Han blir boende her på Oppdal. Meningen er at han skal vises på utstilling fremover, så jeg håper han fortsetter å utvikle seg like godt som til nå. Han kalles for Spencer til hverdags. Ryktene går om at han allerede er flink til å stå på bordet, vise tenner og gå i utstillingsbånd. Skjønner at jeg må stå på litt med dem her hjemme.

Chamiilon`s Now And Forever, flyttet også til nytt hjem for ca 2 uker siden. Jeg har bare fått gode tilbakemeldinger på han. Sov godt fra første natt, og har vært renslig fra første stund. Han bor nå i Ålesund, og lyder nanvet Mio.

Så er det lille jenta, eller lille rampen. Hun heter Chamiilon`s Naughty But Nice, et navn som passer perfekt. Totalt uredd og går på alt om det kalles katt eller voksen hund. Et yndig lite sjarmtroll, som nok blir her. Nina ser på henne som sin, og kaller henne for Steffi. Hun blir å se i utstillingstingen frmover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar