søndag 24. mai 2020

Porterttbilder av valpene 7 uker.


Blå gutt

Er det Chamiilon`s Top Of The World, eller Chamiilon`s That`s Jazz. Ja det finner jeg ut i løpet av et par dager nå. 

Blå gutt er en vakker herlig skapning. Ja hva kan man si om han...veldig sosial, veldig trygg, og veldig tøff...men det er jo alle fire i kullet.

Han er jo en liten bamse da. Den mørkeste av guttene, men han lysner mer og mer. Veldig spent på hvordan han utvikler seg videre.

Jeg skulle egentlig fått tatt skikkelige ståbilder av dem, men det har ikke blitt hittil. Litt skyldes en utålmodig gubbe, som nødvendigvis må være med som fotograf. Jeg må jo stille de opp, og passe på at valpene ikke ramler fra bordet. De står ikke akkurat rolig og venter på at vi skal bli ferdige. Får se hva vi får til etter hvert.

Litt fotomodell kan man alltids være.


Grønn gutt.

Må skrive det samme her. Er det That`s Jazz, eller Top Of The World. Jeg har en anelse om hvilket navn han vil få, men venter enda et par dager. Han er bra skjønn, ikke sant.

Grønn gutt er den lyseste av de to guttene. Han har masse deilig pels, og ser ofte ut som et bustetroll. Han er for tiden litt mindre enn den blå, men kommer fort etter. Han er herlig aktiv, og det er så søtt å se når han løper for harde livet ute i hundegården.

Her ser han kledelig beskjeden ut, men han er jammen meg tøff nok. Kanskje litt for tøff enkelte ganger. Når Steffi ruller rundt og leker med katta Rufus, så vil han gjerne være med. Det syntes ikke jeg noe om, så må redde han bort fra dem mange ganger. Det kan gå hardt for seg der.

Er vi ikke snart ferdig med den hersens fotograferinga... ser ut som om det er det han mener.

Så til slutt det beste jeg kan få til av ståbilde på egen hånd. Det viser jo egentlig ikke hvor fin han er i profil, men det får duge inntil videre.


Orange tispe

Det bildet jeg syntes er finest først. Hun er veldig mørk, men regner med at hun lysner en god del etter hvert. Vakker er hun i hvert fall.

Litt søt og litt trøtt. Nina sin favorittvalp.

Hun er ei skikkelig tøff lita dame, og lar de to gutten få gjennomgå enkelte ganger. Veldig trygg og uredd.

Hva... sier du noe. Man må jo forsøke å få de til å sitte rolig, så det er mange rare lyder fra meg. Tror det er veldig greit at det ikke er noen i nærheten og hører på. Her sitter hun nok og funderer på om jeg er like gal som jeg høres ut.

Nesten likens bilde som tidligere, men ikke helt. Så da kan det og legges ut. Hun er bare nydelig.

Litt av en pels på denne tøtta. her veiver jeg nok med armen høyt opp, så da fikk jeg et fint bilde hvor hun ser opp.


Rosa tispe

Min favoritt. Jeg bare elsker denne tispa. Ja hun har en lys flekk på nesetippen, men det har ingenting å si. 

Når jeg sier favoritt så er det fordi jeg er veldig glad i de lyse tibbene. De andre er selvsagt like fine, og like herlige. Den mørke tispa er jo også nydelig, og det samme er guttene.

Hun ligner på en liten revunge. Tror hun kan bli litt lik pappaen sin, denne jenta.

Må vise at hun kan stå hun også.

Bedårende ikke sant.

Ble veldig mange bilder av denne jenta, men så er hun fotogen også.

Hun er enda lysere til vanlig enn hun ser ut på dette bildet, Hun er helt lys gylden på bakerste halvdel av ryggen.

Så et liggebilde. Det hører med i ukesbildene.

Og ett til bare fordi hun er så søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar