søndag 11. juli 2021

Chamiilon`s Walking On Sunshine ble 4 uker for 2 dager siden.

 

Tenker jeg kaller henne Sunshine i stedet for henne. Mye greiere.

Hun er ei vakker lita pia på 4 uker. Veldig fornøyd med utviklinga hennes.

Ikke så lett å få tatt bilde for meg selv. Hun står på sofaen, og jeg sitter nedenfor.

Noen ganger blir det full klaff, andre ganger litt utydelige bilder slik som her. Det gjelder å være rask på avtrekkeren, og da er det ikke alltid man får zoomet skikkelig.

Må ha noe å leke med så det blir litt mer spennende med photoshoot.

Hun har ikke så lange ben, men jaggu er hun rask på dem hun har. Jeg må passe godt på så hun ikke løper ned fra sofaen.

Hun er en vakker liten bamse. Pelsen begynner å komme mer og mer.

Hun er bare 4 uker så det er ikke noe selvfølge at jeg skulle få så fine bilder av henne som jeg fikk. Ofte vil de bare bli liggende når man tar dem ut, men Sunshine er ei veldig tøff og trygg tispe, så det var ikke noe problem med henne.

Her løfter hun opp foten og vil gjerne leke.

Hun er så deilig den valpen. Det er ikke noe sutring fra valpegården, så ingen tvil om at hun er fornøyd med livet sitt.

Nå er det underholdning i massevis å se på henne i valpegården. Hun løper, hopper og spretter. Logrer og inviterer til lek.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar