torsdag 14. mai 2015

9 døgn og den første har åpnet øynene.

Jeg kan jo ikke annet enn å en del tid sammen med valpene. Hvem skulle trodd det var morsomt å sitte å stirre på de små som for det meste ligger og sover. Vel jeg er så sprø at jeg gjør det. Studerer de mens de ligger der. I dag var det spesielt morsomt, for plutselig ser den røde tispa opp på meg med åpne øyne. Det er så herlig når det skjer. Jeg forsøkte å se om flere av dem hadde åpnet øynene, men vanskelig å oppdage på de små som bare sover. Vil uansett tro at det er like rundt hjørnet.
 Det blir ikke de mest spennende bildene, for valpene sover for det meste. Likevel klarer jeg ikke å la være å knipse de litt med jevne mellomrom.
 
De begynner å bli store nå, og legger godt på seg av den gode melka (fløten) de får hos mamma Lona.
 
Litt søskenkos etter maten.


Gode og mette så ruller de seg til siden.

Lille tjukkebolla som har åpnet øynene i dag. Forsøkte å ta bilder av det, men var ikke så lett.

Gutten er den minste i flokken pr i dag, men det kan fort endre seg.

Deilig når de begynner å legge seg slik på rygg.

Lille rosa jenta. Hun var i hvert fall lille, men nå har hun nesten tatt igjen de andre søstrene sine.

Fine små.

Hele gjengen i dag. De begynner å bli noen skikkelige tjukkaser alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar