torsdag 2. juli 2015

I går flyttet lille Daisy også til sitt nye hjem.

I går ettermiddag / kveld gikk turen til Trondheim og Værnes. Tredje jenta var på vei til å treffe sin nye eier. Chamiilon`s Hope And Glory (rosa) skulle få fly til sitt nye hjem i Bergen. Linda landet på Værnes ikke så lenge etter av vi kom dit, og jeg tror det ble kjærlighet ved første blikk :) Hun har fått fulgt opp lille Daisy fra fødselen av, så det var nok godt å endelig få se henne i virkeligheten. Daisy tok livet på flyplassen med stor ro. Hun lekte litt på gulvet, og lå bare der og gnagde på et kuøre. Halen var oppe hele tiden, og det var liksom helt naturlig å være på en flyplass med masse folk. Nok ei nydelig lita tibbejente har flyttet her fra, og det begynner å bli tomt her hjemme. Igjen sitter jeg med god følelse etter å ha levert en valp. Trist ja for de kryper under huden på en, men også fint, for jeg føler at det er så riktig. Jeg tror Daisy og Linda får det kjempefint sammen fremover, og jeg ønsker de masse lykke til. Nå gleder jeg meg bare til å få bilder og tilbakemeldinger av valpene etter hvert som de vokser opp :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar