fredag 29. januar 2016

Valpene fikk større plass i går


Litt forvirrende var det nok for dem å plutselig få en helt ny valpegård. Det er fremdeles mest sov og spis på dem, men det er greit at de har litt mer plass å gå på. De har det mykt og godt på soveplassen sin.

Rosa og gul jente ser fremdeles litt ut som to små muser, men det er i hvert fall søte muser :)

Et hjerte måtte på plass her.

Det var nok litt forvirrende for mamma Mimi også når jeg begynte å styre og ominnrede i går. Jeg festet et teppe på grindene rundt soveplassen, for jeg er redd det skal trekke fra vinduet. Det gjør selvsagt ikke det, men jeg er en aldeles hønemor. Helt forferdelig rett og slett. Mange har jo nyfødte valper på stua, og det går bra det også...men jeg må være sikker på at de har det varmt og godt.

Fine rosa jente koser seg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar