mandag 21. mars 2022

Veeldig sent ute, men legger ut valpebilder 6 uker

 Jepp. Valpene er over 7 uker nå, og jeg har forsømt min plikt med å legge ut bilder av dem jevnlig. Er nok fordi jeg ennå ikke har noen spesielle valpene skal flytte til. Tispa bli her, og nå er det på tide å bestemme at jeg skal finne nytt hjem til gutten. Han er så utrolig flott, herlig og trygg, så han fortjener et godt hjem og en familie som er glad i han. Vel, her er de i hvert fall 6 uker.


Hannen - Chamiilon`s Yours Truly

En aldeles nydelig tibbegutt som er veldig lik pappa Nelson.

Det hvite blisset han har i panna er så sjarmerende.

En utrolig herlig gutt som har et herlig gemytt. 

Kan være litt av en ramp også, og her ser man det lure glimtet i øynene hans. Begge valpene er veldig trygge, og de er sammen med de voksne nesten hele tiden når de er våkne.

Må vel innrømme at disse to valpene er ikke de letteste å ta bilder av, men her poserer han fint.

Jammen meg klarte jeg ikke å få et bilde hvor han stod, før han løp sin vei igjen.

Seriøst... begynner vi ikke å bli ferdig med den fotograferingen snart.

Men se, her kommer søster også og holder meg med selskap. Ikke store muligheter å få ta bilder av disse to sammen, for de skal bare leke.


Chamiilon`s You`re The One

Lille prinsessa som nok blir boende her. Hun har foreløpig litt for lite underbitt og hake, men håper det retter seg etter hvert. Dette er en ønskekombinasjon, så hun blir her uansett.

Hun er da veldig søt. Hun er litt lettere enn gutten, men slik skal det være.

Det er en prøvelse å ta bilder. Ikke bestandig på grunn av valpene, men på grunn av lyset. Uansett hva jeg gjør, så blir det ustabilt. Jeg har sikkert tatt 100 bilder av hver av valpene i forskjellig lys, men det blir ikke bra. For eksempel, så er bakgrunnen ikke så gul som dette i virkeligheten.

En liten skjønnhet om jeg skal si det selv.

Gutten var litt tryggere med det nye enn jenta i begynnelsen. Han tok nye ting, og det å komme ut på stua på strak arm. Halen oppe hele tiden. Tispa trengte litt mer tid på seg, men nå er hun også helt med.

Hun kan posere fint, hun også.

Tenker vi er ferdig med å ta bilder nå når hun begynner å geipe til fotografen.

Koser litt med pappa.

Nelson er en helt utrolig herlig gutt. Jeg har aldri hatt en hannhund før som er så flink og tålmodig med valper som han.

Valpene elsker pappaen sin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar