tirsdag 13. september 2022

Bilder fra lek i hundegården 10 september.

 

De er noen dager gamle disse bildene, men artige likevel. her er mamma Steffi med de to valpene sine.

Steffi liker å leke med de små. Av en eller annen grunn så virker hun litt strengere mot gutten enn mot tispa. Jeg syntes jo han er en rolig og snill gutt, men det er hun som er mor og vet hvordan hun skal oppdra dem.

Zachary leker draleken med Piper. Nå som alle søsknene hans har reist, så er det artig å ha Piper og de to mindre valpene å leke med.

Mamma Steffi og lillegutten som jeg kaller Alec inntil videre.

Nydelige Zachary som snart reiser til sitt nye hjem.

Stirrer lengselsfullt ut mot friheta. De har god nok plass å løpe på i hundegården, så det er ikke behov for å komme ut av den.

Hei, tar du bilder. Det må jeg sjekke nærmere. Zachary gjør gjerne det, så det er ikke så lett å få tatt bilde av han når ansiktet er helt opp i kameraet.

Søte lille Zachary.

Store (halv)søster Piper og Zachary. To gode venner.

Det er mye å finne på ute i hundegården, og en hel haug med leker som har kommet dit ut.

Nydelige prinsesse Nala.

Hun er så utrolig bedårende den tispa. Nå er det like før hun også reiser til nytt hjem.

Ok, ett til bilde av Nala.

En liten gremlings, eller er det bare Alec. Lille bamsebjørnen vår.

Kan vel ikke si noe annet enn at han er kjempesøt lille gutten. I morgen er det bare han som blir igjen her hos oss. Syntes nesten litt synd på han da, men han har jo Piper og de andre voksne å leke med. Han og søster Nala har vært veldig opptatt av hverandre, så det blir nok litt rart.

Når det ble noen fine bilder av gutten, ja så må jeg legge de ut også.

Han er så vakker. Jeg teller på knappene, skal jeg beholde han eller finne et nytt hjem til han.

Et lite bilde av Piper er også på sin plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar