søndag 17. august 2014

Valpene elsker å være ute, selv om det regner litt.

Valpene skal ut å gjøre fra seg. De roper og gir klar beskjed om at jeg skal ta dem med ut. Det er selvsagt bra, og det er også koselig å tilbringe tid sammen med dem i hundegården....som oftest. Så er det dette været da. De bryr seg ikke om det regner og er surt, og tar ingen hensyn til at jeg syntes det er pyton :) I dag var det veksling mellom regn og opphold, så det gikk forholdsvis greit. Noen ganger tar jeg med kamera, i håp om å få noen fine bilder av dem. Jeg fikk noen i dag, og selv om bildekvaliteten ikke er på topp, så er motivene det. Det er det viktigste :)
 

Blå gutt leker titten på hjørnet.

Blå gutt - Si meg kommer ikke de andre snart.

Grønn gutt som er kullets lille teddybjørn.

Et skikkelig sjarmtroll.

Må man så må man. Gul tispe prøver å få ei privat stund, men jaggu følger ikke matmor meg. Flink jente som gjør fra seg ute i gresset.

De elsker å leke i hundehuset. Her er det gul jente som titter ut.

Masse interessant å finne ute i naturen. Det må selvsagt testes ut. Gul tispe her.

Lilla gutt er med på titten på hjørnet, han også.

Lilla gutt i gresset.

Rosa jente.

De store hundene setter seg i trappa når de vil ha fred for de innpåslitne småttisene. Valpene vil selvsagt opp dit de også.

De koser seg skikkelig ute i hundegården, og hundehuset er et favorittlekested.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar