søndag 22. februar 2015

Nå har alle valpene fått hvert sitt gode hjem.

Så har alle guttene i G-kullet flyttet. Eneste jenta i kullet blir boende her hos oss. Det har vært fem herlige valper, og tiden fra de var født til de reiste har gått som en lek. Tilde har vært en fantastisk mamma, og valpene har vært friske og fine hele veien. Det er bestandig rart og litt trist når de forlater hjemmet, men når de får så flotte nye eiere er alt enklere. Det finnes ikke noe bedre for en oppdretter, enn å føle at valpene har kommet til rette hjem. Jeg ønsker alle lykke til med de små, og håper jeg får mange bilder av de når de vokser opp :)
 
Den første som flyttet til nytt hjem var grønn gutt Chamiilon`s Good As Gold, som blir kalt Mikki til daglig. Han skal på hos Aud og Oscar i Trondheim, og der får han det veldig godt. Jeg har hatt kontakt med disse to hyggelige menneskene, siden før valpene ble født. De har også vært og hilst på oss da de små var 5-6 uker. Jeg ønsker dere lykke til med det nye familiemedlemmet :)

Gul gutt Chamiilon`s Go For Gold flyttet til nytt hjem bare noen dager senere. Han smeltet hjertet til Gunn og Ivar på Fannrem. Ivar. Jeg følte at denne herlige valpen var den rette for denne familien. Han skal hete Moses til daglig. Lykke til med gutten :)

Nummer tre som flyttet til nytt hjem, var lilla gutt Chamiilon`s Great Expectations. Det var så trivelig å få hele familien på besøk når han skulle hentes. Han får et herlig hjem på Byneset, og vil nok få masse oppmerksomhet fremover. Han skal kalles Gerrard (etter Steven Gerrard, Liverpool)  til daglig. Lykke til med gutten :)

Til slutt var det blå gutt Chamiilon`s Gipsy Boy, som flyttet til sin nye familie. Jeg har pratet med Lene flere ganger på telefon, så jeg er veldig glad for at blå gutt skulle dit. Han vil passe perfekt til den familien. Han var her litt lenger enn de andre, og det er bestandig ekstra tøft når den siste reiser. Når en likevel har så god følelse på at de er kommet til rette hjem, er det mye lettere å takle. Han skal hete Kasper til vanlig, et navn som har litt ekstra betydning i den familien :)

To stykker som ble ekstra glade når lille Kasper ble hentet hjem. Lykke til med han :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar