fredag 12. februar 2016

I dag har valpene vært på stua for første gang

I dag har de fått være et par små turer på stua. Tror det var en skrekkblandet fryd :) Alt var jo nytt, stort fremmed rom, veeeldig glatt gulv og mye annet rart. De som nok var tøffest i begynnelsen var rosa jente og lilla gutt. Var litt overrasket over at lilla var den tøffeste av alle. Etterhvert fant alle ut at det var ikke så ille, og gulvet var i grunnen overkommelig. De skal få noen turer ut på stua hver dag nå, og jeg regner med at etter hvert krever de å få være der hver gang de er våkne. Etter at de er 6 uker skal vi begynne "potte" trening også.

Denne lekekassa (trauet) er det mange valper som har gnagd på. Her er det blå gutt som får kvesset tenner, mens rosa tispe er mer opptatt av det som er inni.

Går helt greit å gå og stå på gulvet nå, I begynnelsen var de mer som Bambi på isen.

Veeldig god å gnage på for tenner som klør veldig.

Her er lilla gutt.

Nina er selvsagt også på plass.

Godt å få litt større plass å røre seg på.

Gul jente har funnet Lona sin leke under bordet. Lona bruker å gjemme unna noen bamser der, som hun ligger med i munnen.

Egentlig er jeg mest trett sier rød tispe. Kan jeg få gå og sove igjen snart.

Godt å ha Nina der.

En liten nuss på munnen hos gul tispe.

Nå begynner de å bli trett hele gjengen, så nå er det greit å få komme inn på valperommet igjen.

Lilla gutt har sjekket ut det meste i dag.

Når han satt så fint rett foran meg, måtte jeg bare ta et bilde til.

Bare gul jente som ikke har lagt seg til å sove ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar