torsdag 18. februar 2016

Tirsdag fikk valpene sitt første bad, og tredje kloklipp, og forsøkte på noen bilder etterpå. Det ble bare så som så, men de kommer nå med her likevel.

Ja hva skal man si om badeseansen... Tidligere har jeg tatt inn bare en og en når jeg har badet dem. Tror kanskje det er smartest. Denne gangen prøvde jeg å være litt effektiv og tok alle inn samtidig. Det førte til mye sutring. Ikke av den som ble badet, men de andre. Tror de syntes veldig synd på kompisen som ble utsatt for noe slikt. Jeg badet de en og en, så det gikk fem våre måkeunger og sutret på gulvet. Bedre ble det ikke når jeg skrudde på den stygge føneren. Da ble det hylekor igjen :) Til slutt vente de seg til alt ståket, og sovnet til lyden. Neste gang tror jeg at jeg tar inn en og en igjen, for det er tydelig at de påvirket hverandre med sutringen. Kloklipp går i grunnen greit. Jeg sitter på gulvet med de å gjør det, og de ligger bare og koser seg.

Fotoseansen etterpå, er det bare å konstatere at den ikke var vellykket. Ikke var det så stor forskjell på valpene heller etter bading, for pelsen deres var god og fluffy fra før. I og med at de hadde vært utsatt for den "grusomme" behandlingen på badet, var de slettes ikke villig til å vise seg fra sin beste side. Helst ville de bare sove seg gjennom :)

Rosa, Trives ikke er nei.

Boooring!!!!!

Blå. Må jeg virkelig gjøre dette. Har ikke noe lyst.

Skal prøve å legge litt godvilje til, bare du blir ferdig.

Rød. Er det slik jeg skal stå sier du ?

Gjeeesp, ja dette var artig gitt.

Var det ståbilde vi skulle ta, sa du ? Geit at jeg gjør det slik?

Lilla. Hei!!! her vil ikke jeg stå. Går bare min vei.

Javel da. Ett bilde, men da er det nok

Gul. Joda, greit jeg skal sitte her og bare være lita og søt.

Feerdig!! Nå går jeg min vei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar