onsdag 19. oktober 2016

Valpene 6 uker

Ja nå kommer oppladningen de har hatt hittil til nytte, for nå er det full fart i svingene :) Begge spiser veldig godt av både vom og valpefor. Copper er fremdeles den som koser seg mest med mammas pupp, og han er den som behandler den godt. Når Kira kommer til, er det mer biting, og det er ikke mamma Gaisa så begeistra for :) Det er to sosiale og trygge valper, som får hilse på mange besøkende, både voksne og barn. De har også fått være litt ute, og det er veldig spennende :) Her kommer mange søte bilder av dem, som altså var 6 uker i går :) Nesten skremmende hvor fort tiden går nå.

Kira til venstre, og Copper til høyre.

Man ser godt hvem som er jente og hvem som er gutt her :)

Fine søte Kira som er ei trygg og tøff lita tispe. Minner mye om moren som valp. Hun er ikke riktig så rød som hun ser ut på bildet, men fremdeles litt mørkere enn broren.

Flotte maskuline søtnosen. En skikkelig godgutt og ertekrok. Han blir nok lys o pelsen, men får ei fin mørk maske. Minner mye om pappa Mikki :)

Nå kommer det haugen på med bilder, men hva kan man gjøre når en har så fine motiver :)

Chamiilon`s Kiss`n Tell "Kira"


Er det greit at jeg leker med denne mens du tar bilder....

Mener du at jeg bare skal ligge her og se søt ut....

Eller skal jeg leke at jeg er en livsfarlig tiger....

Kanskje ule som en ulv....

Søt uansett, ikke sant.....

Her sitter jeg bare og ser veldig uskyldig ut.

Nå er det kanskje nok...kan jeg få ned å leke igjen.


Chamiilon`s Knock Out "Copper"


Så nå er det min tur...ja nå ligger jeg der klar...

Skal jeg sitte sier du....ok da...

Ser jeg ekstra søt ut når jeg ligger her med musa...

Hmmmm, den smakte ikke noe godt...

Ja så ligger jeg her igjen, hva nå....

Nå snakker vi, her er noe jeg kan sloss med.

Tok knekken på den .....

Even, kan du være så snill å ta meg bort her fra.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar