lørdag 21. april 2018

N-Kull. Nå har gjengen flyttet til en mer sivilisert plass.

3 uker og 1 dag flyttet de ut fra valperommet. Siden jeg skal ha tre kull nå, så må jeg gjøre ting litt annerledes enn tidligere. N-Kullet har flyttet ut av valpekassa, og fått ei stor innhengning å være i. De ligger på gangen, rett utenfor valperommet hvor jeg sover, så jeg har kontroll på dem. Nå er de rett ved stua og kjøkkenet, og får sosialisert seg på en mye bedre måte. De andre hundene er stadig borte og hilser på dem, men fremdeles bryr ikke de små seg så mye om de andre. Blir nok mer nysgjerrig etter hvert. Tilde har "rommet" til høyre, som hun kan legge seg i hvis hun vil ha en pause fra de små. Det er ei åpen dør mellom, å hun kommer seg ut og inn som hun selv vil. Jeg elsker disse grindene, for de er så fleksible.

Var litt morsomt å se på dsse to valpene som ligger som en ring.

Nå som valpene er tre uker, kan de så smått begynne å ta i mot besøk. Nina har besøk av vennienne Ellinor, og de fikk lov til å være ei lita stund hos valpene. Blir litt morsommere etter hvert når de blir større, og det er mer liv i dem.

Ellinor la hjertet på gulvet, og grønn gutt la med en gang hodet på det.

I Love You, står det, og slik er det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar