lørdag 21. april 2018

O-Kull. Så var Chamiilon`s Only You 1 uker på onsdag.

Tiden går fort, og det er utrolig hvor disse små utvikler seg. Fra å være noen spinkle små "mus", er de plutselig blitt noen tykkesmå klumper. Denne gutten er jo enebarn, så han får melkebaren for seg selv. Det merkes, for han legger veldig på deg og er litt småfet. Han er så rolig, at man merker ikke at han er der. Siden N-Kullet har hatt valpekassa jeg bruker, har Shani og lillegutten fått ei innhengning. Jeg har laget "vegger" av papp, så han ikke stikker hodet inn i sprinklene. Jeg laget også en liten kant, så Shani har mulighet til å ltrekke seg litt bort når hun vil ha pause. Jeg har også hatt tepper rundt kanten, så de får det lunt og godt der inne. Det fungerer veldig fint, men ser at jeg skal få laget ei lita valpekasse av tre, og ha inne i denne innhengningen. Når han blir litt større, er det god plass til han å røre seg på. 

Han er kjempesøt, selv om han bare er 1 uke gammel.

Han er veldig sort i ansiktet, så får nok ei fin maske, men han blir lys i pelsen.

Ei stolt mamma Shani, som er veldig flink med gutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar