fredag 20. april 2018

N-Kullet 3 uker 16 april 2018

Blir litt på etterskudd, men nå kommer det 3 ukers bilder av de fire små. Alt har gått på skinner hittil, og det er et utrolig rolig og fornøyd gjeng som ligger i valpekassa. Kan nesten ikke huske at jeg har hatt så rolige valper før. Det er virkelig ikke en lyd å høre, så jeg må gå med jevne mellomrom å sjekke at de er der 😄Valpene har fått sin første ormkur (den fikk de når de var 1 1/2 uke), de har fått kloklipp, og fått smake på ordentlig mat. Det med mat var ikke så attraktivt, da mammas melk er mye bedre. De må likevel så smått venne seg til det :) De vokser seg bare penere og penere, og man må bare blir forelsket i dem 💓
Jeg har hannvalp ledig i dette kullet, så ta gjerne kontakt om du vil vite mer om dem.


Blå gutt


Den mørkeste gutten. Han er utrolig skjønn, og veldig kosete.

Han er allerede en liten "fangunge" Veldig sosial.


Et lite sjarmtroll. Bildene lyver nok litt, for han er blitt mye lysere i pelsen, enn han var tidligere.

Godgutten.


Brun gutt


Den største og i grunnen den lateste. Veldig matvrak, og sovner med en gang han er ferdig å spise.

Veldig , veldig søt.


Veldig staselig liten kar.

Se... nå ligner jeg på et lemen 😊


Grønn gutt


Så vakker han også. En kompakt liten kar som vet å komme seg frem dit han vil.

Jepp, matmor syntes jeg er veldig søt.

Den lyseste av valpene, men veldig fin sort maske.

Gjeeeeesp. Er vi ikke snart ferdig.

Med litt hjelp til å holde opp hodet, går det greit.


Rosa tispe


Joda det er litt urettferdig. Her er det masse bilder av guttene, så får lillejenta bare ett. Grunnen er at batteriet på kameraet var tomt, så da ble det slutt på fotoseansen. Planen var at jeg skulle ta noen bilder senere, men så langt kom jeg ikke. Ja ja, får ta det igjen senere. Søt lita jente med øynene litt på kryss og tvers ennå. Det retter seg etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar