torsdag 4. november 2021

Et par videosnutter og et par bilder.

 Det begynner å bli mer og mer aktivitet i valpekassa, men det tar bare noen minutter så er de i dyp søvn igjen. Mye mer kniving om plassene i melkebare, og flinkere til å brøyte seg frem. Pr i dag er blå litt mer sosial og kosete. Bare du klapper litt på han, så legger han seg på ryggen og vil bli klødd på magen. Man merker godt at de begynner å høre også, for er det noen skarpe lyder så reagere de. Du kan se de glipper med øynene, og lurer på hva som i all verden skjer. Det er mye nytt i livene til disse små nå og fremover. Det er fremdeles et veldig rolig og harmonisk gjeng. Det er ikke mange lydene som kommer fra dem, og null stress. Til helga er det Rasespesial i Hamar, og da må jeg dra dit. Hadde det ikke vært for at jeg er litt pliktig til å reise dit, ville jeg nok ikke dratt. Jeg er veldig hønemor, og liker ikke reise fra valpene. Nå er jo både Flora og valpene i gode hender mens jeg er borte, så det er ikke noe problem. Det blir derfor ikke noen bilder de første dagene, men satser på at jeg får tatt 3 ukes bildene når jeg kommer hjem på søndag.

Her er det klatring og brøyting for å komme frem til melkebaren. Det begynner å bli trangt om plassen. Det er helt utrolig hvor fort de vokser.

De vagger frem på fire ben, men er fremdeles litt ustø. Dette er for to dager siden, og de har allerede blitt mye flinkere.

De har blitt mer oppmerksomme på hverandre, og det er litt lek i et par minutter før de sovner igjen

Slik ser det som oftest ut i valpekassa. 4 sovende små bamser.

Det er helst den blå gutten, og tispa så ligger på rygg, så når den brune gjorde det måtte jeg ta bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar