tirsdag 6. januar 2015

Frokost med gjengen som er 4 uker i dag.

Jeg har aldri hatt et kull som har vært så ivrige på valpefor fra første stund. Jeg hadde gitt de bitte litt karbonadedeig et par dager, og tenkte jeg bare skulle prøve å sette inn ei matskål med oppbløtt starterfor. Jeg er vant til at jeg må mate de litt med hånden først så de venner seg på smaken. Det slapp jeg denne gang. Med en gang jeg satt skåla ned, begynte blå og lilla å spise. Og de spiste til gangs :) Neste gang jeg satte inn skåla var tispa også med. Den gule og grønne var borte og luktet og smattet litt på det, og neste gang matskåla kom inn var de også snare til å spise. 

Her var hele gjengen raske frem for å få mat utenom den gule. Han har litt bedre sovehjerte :)

Når de andre var ferdige fant den gule ut at han også kunne spise litt.

Etter mat er det melk, og Tilde stilte villig opp med melkebaren :)

Blå gutt.

Det er mye lek i valpekassa nå. Her er det lilla og blå gutt som småsloss.

Leken varer ikke så lenge av gangen ennå, men om bare noen få dager vil det endre seg. Ei utrolig morsom tid fremover nå. Det kommer flere bilder av valpene i løpet av dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar