torsdag 15. januar 2015

Til tider fullt i valpegården. Noen bilder som ble tatt for 3 dager siden.

Tilde syntes det er helt greit med en ekstra valp :) Her ligger alle fem små + Shani og sover. Shani om er 10 uker er gått tilbake til spedbarnstadiet tror jeg. Hun spiser oppbløtt tørrfor, og hun prøver å stjele en melketår. Det er helt greit for Tilde, hun spanderer gjerne, men jeg tenker at hun trenger ikke det :) Shani sniker seg inn uten at jeg ser det, så ikke bestandig jeg får med meg at hun ligger sammen med de andre og koser seg med patten :)

De er kjempeflinke å spise den gjengen. Disse bildene er fra 12 januar, så valpene har vokst og utviklet seg enda mer nå :)

Nina må også ha sine kosestunder med valpene.

Et typsik bilde fra valpegården.

Zaxon tar seg også gjerne en tur. De er her inne alle hundene i tur og orden.

Kos og lek.

Nydelige grønne gutten.

Zaxon og gul gutt deler på maten.

Tja hvem er dette tro :)

Smått og stort.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar