tirsdag 22. mai 2018

N- kull. Uteliv

Valpene elsker å være ute, og heldigvis har vi veldig godt vær for tiden. For det meste er de ute i hundegården, men noen ganger får de være utenfor. Selvsagt under observasjon hele tiden :) Det kan være mange farer for slike små. Her er litt forskjellige bilder mellom 7 og 8 uker. Kan forresten si at de er nesten håpløse å få tatt bilder av. Jeg sitter klar med kameraet, og håper på det scoopet, men ikke sjanse. De løper før jeg får sukk for meg, eller så lekesloss de så det bare blir kaos bilder. Man får bare ta med seg det som blir 😊

Det er ikke ille å sitte å følge med valpene i hundegården nå om dagen. Solen skinner og heggen blomstrer.

Hva skal man med TV når en kan få underholdning fra disse små. 

Sukkersøte Steffi.

Og her kommer katta Rufus. Noen ganger jager han valpene, mens andre ganger jager de han. Rufus er veldig leken, så vi må passe på at han ikke blir for ivrig.

Grønn gutt står naturlig på en fantastsik måte.

Steffi bak hundehuset.

Spencer og Steffi. Enten er det for mye sol, eller for mye skygge til å få det bra. Det var liksom det fotokurset jeg skulle hatt.

Så får de løpe litt på veien på fremsiden av huset. Må prøve det meste. Her er det grønn gutt som er ute på vandring.

Brun gutt Spencer, følger med.

Her er også nydelige Spencer.

Lilledukka Steffi.

De var i farta på de fleste bildene.

Grønn gutt....

og grønn gutt. Han har ikke fått noe nytt hjem ennå, så da har han heller ikke fått noe navn.

Lille O-gutten får også være med de store ut. Jeg tar han med hver gang jeg lufter de eldste. Han er blitt utrolig flink, bare 5 uker gammel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar