lørdag 6. juni 2015

Etter litt (fornuftig) tenking, har jeg bestemt meg for å selge gutten også.

Han er en aldeles herlig liten tibbegutt. Han er tøff, uredd og en aktiv krabat. Han er også veldig pen og lovende, så han har i grunnen det jeg ønsker meg hos en valp..... Likevel, av og til må fornuften seire. Han er nær beslektet nesten alle tispene mine, så jeg vil ikke kunne bruke han i avl. Jeg har jo også pappen hjemme, og av erfaring vet jeg at det fort blir problemer med to gutter hjemme når en har tisper som kommer i løpetid.

Han er så fin og veldig pappalik.

Finner jeg det rette hjem til han, kan han flytte samtidig med jentene fra 30 juni. Jeg har ønsket meg en hanne etter Lona og Zaxon, men når jeg begynte å se på innavlsgrad mellom han og tispene må jeg bare innse at det ikke er lurt.
 
Fine gutten som nok kommer til å bli lys med ei mørk maske.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar