mandag 1. juni 2015

Nå har de fått større plass å røre seg på. Ble noen bilder i dag :)

 
Hele gjengen. Plutselig gikk de fra å være bebier, til  bli små tibber :) Jeg har tatt bort valpekassa, så når har de mer plass å røre seg på. Om et par dager blir det nok enda større plass på dem. Nå er det mye lek og løping å se :) Jeg sitter veldig mye sammen med dem, og det er mye kos. Når de hører meg kommer, er de raske til å komme løpende i mot meg. Man kan ikke annet enn å bli dypt forelsket i denne gjengen.

Jeg la inn en ny leke til dem i dag, og den falt i smak hos rød tispe og grønn gutt.

De er så herlige nå. Gul og rosa tar seg en blund, rød går seg en tur, og Orange og grønn lekesloss litt.

Gul - nydelige jenta :)

Orange tispe med ørene til vers :)

Rød tispe. Hun har kraftig fin benstamme, og ligger an til å bli den største av gjengen. I dag er det hun og gutten som er de mest aktive. Det er fremdeles mest soving på dem, men disse to er også mye i løp og lek. Veldig nysgjerrig på oss.

Rosa tispe ligger og sløver.

Gutten bruker søstrene sine til klatrestativ.

Godt å kunne bruke søstrene  som hodepute. Orange foran, gul bak og rosa.

Nydelige jenter. Jeg måtte ta av de båndene, for de var blitt for små. Skal ordne litt større til dem nå.

Jeg er vel bra skjønn mener rød jente.

Det er godt å være mange. Orange bak og rosa til høyre.

Nydelige Orange tispe.

Hun er bra nydelig rosa tispe også. Ser mye pappa og bestefar i henne.

Orange og rosa. Gul ligger og strekker seg bak.

Rosa og grønn.

Orange og grønn. Gul foran.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar