lørdag 18. mars 2017

Haugen på med bilder fra i går da jentene ble 4 uker.

Det er blitt så mye mer liv i dem etter at de fikk større plass...og selvsagt er de blitt eldre. Så artig å se år de lekesloss :)

Mamma Shani følger med i bakgrunnen.

Det er godt å være to. Tenk så mye selskap de har i hverandre.

Her er tumleplassen deres. Jeg kan sitte på sofaen å velge om jeg vil se på TV, eller se på valpene. Må innrømme at det har vært mest valper den siste tiden :) Shani kan gå ut og inn som hun selv ønsker, så hun kan ta seg en velfortjent ungepause når det passer henne. Hun er forsåvidt mer utenfor valpegården nå, enn inne hos dem. De sover jo for det meste.

Hun er bra vakker, mamma Shani.

Greit med hundesengen. Det er artig å se på de sprellende bakføttene når de klatrer opp i den. Tidligere hadde jeg den under vinduet, men jeg var redd de skulle få trekk på seg. Av en eller annen grunn skal de absolutt ligge bak sengen i stedet for inne den. Nå har de det godt å varmt selv om de foretrekker den liggeplassen. Slik har det forresten vært med alle valper her.

Det er Rosa jente som poserer her.

Så godt å ha en omtenksom mamma.

Når mamma vasker meg, kan jeg likegodt leke litt med pelsen hennes som kiler meg i ansiktet.

Så var det neste som trengte litt stell. Mamma forsøker å vaske, mens rosa leter etter matbaren.

Kos og harmoni.

Med halen til værs og spenntak for å komme frem til patten :)

Litt ansiktvask må til.

Morskjærlighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar