søndag 9. juni 2019

Balder, Chamiilon`s Quite Unforgettable 6 uker.

Sist torsdag ble Balder 6 uker. For en herlig liten bamse han er. Så utrolig trygg og sikker på alt. Fredag kjørte jeg han og mammaen Kira til eier Astrid i Trondheim. De fikk være sammen i et stort bur i bilen. Det var ikke et pip å høre fra han på hele turen. Han var så rolig at jeg måtte stoppe et par ganger å sjekke at alt var i orden. Da løftet han bare litt på hodet, og så sov videre. Han var litt morsom når vi skulle reise. Jeg pakket sammen valpegården som han og moren har vært i, for å ta den med til Astrid så hun kunne låne den. Når Balder ble trett satt han seg på den tomme plassen valpegården hadde stått, og så helt fortvilet ut. Han så på meg og sutret, og lurte nok på hvor soveplassen var blitt av 😊 Da var det desto bedre når han fant ut at den stod i det nye hjemmet sitt i Trondheim. Selvsagt er det ikke vanlig å levere valper når de er 6 uker, men når han skal bo sammen med moren, er det ikke noe problem. Astrid er lærer, og har ikke mange arbeidstimer igjen på skolen før sommeren, så hun har god tid til å ta seg av Balder selv nå. I tillegg får hun besøk av moren som skal passe på hundene den lille tiden Astrid er på jobb. I tillegg til Kira og Balder, bor også Raina der, så nå består familien av eier Astrid, og tre tibber. Det største problemet deres for øyeblikket, er at det kan bli vel mye for Balder. Hver gang Astrid tar hen med ut for å tisse, så strømmer det til med naboer som vil hilse på han. Han er så selvstendig, at man glemmer nesten at han ikke er fylt 8 uker ennå. Jeg vet at han får det helt fantastisk i hjemmet sitt, og jeg får treffe han mye fremover 😍


Nydelige lille bamsen. Savner det lille sjarmtrollet.

Nina tar farvel med Balder før han flytter fra oss.

Hun har gjort en fin innsats med å sosialisere han. Nina har den jobben med valpene, og det elsker hun.


Her er Balder kommet hjem til Astrid, og jeg fikk tatt noen bilder av han til valpepermen han skal få etter hvert. Jeg bruker jo ikke å levere fra meg valper før de er minst 8 uker, så han må vente enda et par uker før han får sin. Til den tid, så må Astrid holde meg oppdatert med bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar