tirsdag 2. august 2022

Æ-Kullet 2 uker.

 Det er ikke så mye som skjer der ennå, så det blir gjerne mest sovebilder. Det er så rolig i valpekassa, og Steffi steller så godt med dem, så man merker nesten ikke at de er her. Skikkelige matvrak er de også, så det er to smågriser. 2 ukers bilder av disse to, og litt sovebilder fra de siste dagene. Steffi er fremdeles mesteparten av dagene inne hos dem, blir bare noen småturer ut sammen med de andre. Nå fremover vil det nok bli litt mer aktivitet hos dem :) Jeg har ennå ikke helt bestemt meg for navn til dem. Det finnes ingen roser på Æ, så det må bli Æ- og et navn. Får spekulere litt mer på det.

Mamma Steffi er ei god mamma for sine små.
                                                                                        
Gutten. Fargene blir litt misvisende på disse bildene. Han er ikke så mørk og rød i pelsen som det ser ut her. Jeg vurderer Æ-Mini Magic som navn på han, men vi får se.

Litt mer riktig farge. Han blir nok helt lys som voksen. Litt spesiell med alt det hvite rund snutepartiet, men det er veldig spennende.

En kompakt fin gutt.

Hun ser fremdeles ut som ei lita mus, riktignok ei skikkelig søt mus. Her blir også fargen mye rødere enn den egentlig er. Hun er litt lysere i pelsen enn gutten, og blir nok også lys med mørk maske som voksen. Hun har også ei fin hvit hake, og hvitt bryst. Jeg håper jo at hun vil bli værende her hos meg.

Mer riktig farge på henne. Hun er også et lite matvrak og får sin del og vel så det fra moren. Holder seg litt under gutten i vekt, og det er greit. Hun er ei kompakt fin tispe.

Nydelig ansikt om jeg skal se det selv.

Litt herlig når de ligger slik. Nesten mer spennende farger under dem enn opp på.

Kan vel si at han er i godt hold.

Og det er jammen hun også.

9 døgn.

10 døgn

12 døgn, og fremdeles bare sovebilder.

Ett til 12 døgn.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar