lørdag 10. januar 2015

Kan vel bekrefte at valpene har fått tenner nå :) Kosestund i valpebingen i går kveld.

Jeg er faktisk litt usikker på hvem av valpene dette er, men vet med sikkerhet at den har fått tenner :) Det kjennes :)

Her er det grønn gutt som biter og blå gutt som stikker hodet opp.

Er jeg ikke bra bedårende. Grønn gutt :)

Blå gutt som sitter her.

Ja hvem smelter vel ikke av det blikket på lilla gutt.
 
Grønn gutt.

Gul gutt slapper av.

Lilla gutt. De koser seg godt når de har sleksap.

Lilla bak og blå foran.

Grønn gutt og Orange jente. De leker veldig mye for tiden. Det er skikkelig lekeslossing med masse lyder også. De begynner jammen meg å bli store.

Orange jente med Orange leke.

Lilla gutt koser seg sammen med meg.

De er kjempeflinke å spise, både oppbløtt tørrfor og tørt tørrfor. De vil nok gå mer og mer over til helt tørt snart tenker jeg. Lilla gutt foran.

Blå og lilla gutt koser seg med kveldsmat.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar