mandag 21. juni 2021

Hun var 1 uke på fredag, men bildene jeg tok kommer nå.

 

Ei lita prinsesse som er 1 uke på bildet. Jeg gir jo valpene mine navn etter roser, og her blir det rose som begynner på W. Det er så utrolig mange fine rosenavn på denne bokstaven, så jeg skulle egentlig hatt et mye større kull så jeg får brukt flere. Jeg tenkte først på Warm Welcome, for hun er veldig velkommen. Så stod det litt mellom With Love og Walking On Sunshine. Jeg tror nok at jeg ender opp på navnet Chamiilon`s Walking On Sunshine. Det er nydelig, og passer til ei vakker lita tispe.

Hodebilde må man ta på ukesdagen, så man ser utvikling fra uke til uke. Foreløpig ser hun ut som ei lita mus, men litt søt også.

Når man er enebarn må en ha noen andre venner i valpekassen. Mamma Raina må jo få lov til å ta seg noen lufteturer, og da er det godt å legge seg inntil en bamse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar