onsdag 14. september 2022

A2 kullet 8 uker.

 I går ble de to herlige tassene 8 uker. I dag reiste tispe Chamiilon`s All You Need, eller Nala som hun kalles, til sitt nye hjem på Heimdal. Nå er det bare gutten Chamiilon`s All In One som er igjen her hos oss. Siatemann i Z-Kullet reiste også i dag. jeg har telt veldig på knappene om jeg skulle beholde gutten i A2-kullet. Jeg begynner å komme frem til at om det rette hjemmet dukker opp, så vil jeg selge han. Det sitter langt inne, men jeg tror det er det rette å gjøre. Jeg har en hanne fra før, så det er litt upraktisk med to. 

Jeg måtte jo ta 8 ukers bilde av de to nydelige valpene til Steffi og Agaton. De er veldig spesielle begge to, og har en stor plass i hjertet til oss alle her.

Chamiilon`s All In One og Chamiilon`s All You Need "Nala" Begge oppkalt etter toser som begynner på A.

Nala som sitter til høyre flyttet i dag til sin nye eier, og bor nå på Heimdal. Gutten til venstre som jeg bare kaller for Alec inntil videre er fremdeles hos oss.

Chamiilon`s All In One


Han er så vakker og spesiell med det hvite rundt snuten. Han har det fint hos oss inntil videre, men dukker det rette hjemmet opp, vil jeg vurdere å selge han.

En utrolig herlig tibbegutt. Vakker, rolig og med et nydelig gemytt. Selvsagt kan han være litt rampete også, slik de skal være, men begge valpene i dette kullet har vært rolig.

Alec som jeg kaller han inntil videre har nydelige farger. Han vil nok bli nokså lys i pelsen til slutt, men ha mørk maske som fin kontrast til det hvite.

Han er rett og slett en herlig tibbegutt. Han har plantet seg godt inn i hjerterota, men jeg tror kanskje jeg må gi slipp på han.

Hvem kan vel motstå et sånt herlig blikk. Han er en liten plugg med god kraftig benstamme.


Chamiilon`s All You Need "Nala"


Prinsesse Nala. Tenk at det går an å bli så søt.

Ei fantastisk herlig tispe som flyttet til nytt hjem i dag. Hun er noe av det søteste jeg har sett, og har et nydelig gemytt.

Jeg må vel innrømme at jeg savner henne allerede, men jeg vet jo at hun får et fantastisk hjem hos sin nye eier.

Reisen til sitt nye hjem har gått helt fint. Hun sov hele veien, og det var ikke en lyd å høre. 

Nala var litt fornærmet på meg i dag, for hun måtte jo selvsagt å seg et bad før hun flyttet. Hun var overraskende rolig både når hun ble badet, og når hun ble fønet. jeg hadde faktisk ventet litt større protester. Nå skal jeg ikke skryte på meg at hun var helt rolig, for jeg har ennå ikke vært bort i en valp som har elsket det. Men hun var slettes ikke den verste. Masse lykke til i nytt hjem lille pia, og jeg har et håp om å treffe deg på valpeshow og utstillinger fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar