tirsdag 3. november 2020

Stille og rolig i valpekassa, men valpene forandrer seg litt dag for dag.

Ikke så lett å se på disse bildene, men valpene forandrer seg utrolig mye fra dag til dag. De er flinke å spise, og er som noen små kjøttruller 😂, men vekta har stabilisert seg mer.

De første dagene gikk de enormt mye opp i vekt, og de kunne ikke fortsette slik. De øker fremdeles mye fra dag til dag, men jeg føler at det har stabilisert seg litt mer. Nå har de ikke like store trillerunde mager som tidligere, men nok til at man ser de er i godt hold.
 
Det skiftes litt fra dag til dag hvem som er størst, eller rettere sagt veier mest av dem. Gutt 3 med hvitt på nakken var tyngst tidligere, men nå er det gutt 2 som plutselig er det. Gutt 1 som var minst ligger ikke så langt bak gutt 2. I det hele tatt er de nokså jevne i vekt. De har begynt å sove mer på siden nå enn tidligere. De har også begynt å ligge mer inntil kanten av kassa, og da er det ikke like lett å få fine bilder av dem. I morgen blir det 1 ukes hodebilder, og det gleder jeg meg selv til. Ofte ser man dem bedre på de bildene enn i virkeligheten.

De ser mørke ut på bildene nå, men de blir nok lyse alle tre. Jeg har sett på bilde av Flora når hun var liten, og hun er minst like mørk som dem. I dag har hun den lyseste fineste fargen jeg vet om.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar