torsdag 7. september 2017

Valpene 5 uker

Eller snart 5 uker. Denne gang ble det fotografering tordags kvelden i stedet for fredag, som er ukesdagen. Det er på grunn av at jeg reiser bort noen dager nå. Skal ta fly kl 06:00 i morgen tidlig, og må derfor starte hjemmefra i 02:00 tiden. Må bare skynde meg å få lagt inn disse bildene før jeg reiser 😊 Valpene blir tatt godt vare på av de her hjemme, men jeg vet at jeg kommer til å savne dem veldig. Denne reisen kom litt brått på og var ikke ideell tidsmessig. Jeg er litt kotrollfrik når det gjelder valpekull, så jeg ville aller helst blitt hjemme. Valpene vokser og trives, og er aldeles skjønne. Mye skjønnere enn det som kommer frem på bildene. De er begynt å bli veldig aktive nå, så det er fullt liv i valpegården. De spiser alle veldig godt, og de får mat flere ganger for dagen. Jeg gir de i tillegg litt geitemelk, for Ayliz kan trenge litt gjelp med de matvrakene. Tiden går veldig fort nå, og det er ikke lenge til de førte valpene reiser.
Sden jeg reiser bort noen dager, blir det litt opphold i bilder av valpene, men vi kommer sterkere tilbake fra onsdag neste uke.

Blå gutt <3 Chamiilon`s Magic Dragon

Blå gutt

Hvit gutt - Chamiilon`s Macho Man

Hvit gutt
Gul gutt - Chamiilon`s My Choice


Gul gutt

Grønn gutt - Chamiilon`s Moment In Time


Grønn gutt

Sort gutt - Chamiilon`s Maid Of Honor

Sort gutt


Lilla gutt - Chamiilon`s Moment In Time

Lilla gutt 


Mer fra valpegården










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar