lørdag 6. juli 2019

Valp nummer 2 er også reiseklar

Omtrent 1 time etter at Kairo hadde reist, var det Wilmer, Chamiilon`s Royal Perfection, sin tur. Wilmer var den siste som fikk seg ny familie. I utgangspunktet var alle valpene reservert før og like etter at de var født. På grunn av sykdom var det en som måtte trekke seg, og da ble det plutselig en valp ledig. Både Kairo, Charlie, og Hera var tildelt, så da stod det mellom de to mørke guttene. Jeg kom frem til at den største av de to guttene, kunne flytte til Asker. Der får han det veldig godt hos et eldre par. De er vant til Rotteilere og andre store hunder, så da kunne grønn gutt passe inn der. Da var det minstemann og den lille skjønnheten, grå gutt, Royal Perfection, og det var akkurat han Malin Andrea ville ha. De kom en tur og hilste på han, og Malin hadde vanskelig for å reise fra han igjen. Det var kjærlighet ved første kontakt. Wilmer fikk også spabehandling og fotoshoot før han reiste. De vokser så fort, så det er godt å ha minner fra de var små. Reisen hjem til Trondheim gikk smertefritt. Han sov like godt hele veien. Nå håper jeg de koser seg sammen, den nye familien, og så ønsker jeg de lykke til fremove 💓


Chamiilon`s Royal Perfection
Wilmer er flyttet til Trondheim, og får et flott hjem hos Malin Andrea og Bård Even. Jeg gleder meg til å få bilder, og følge han under oppveksten.








 Nå skal Wilmer bli prins i eget hus, og han vil så absolutt få det bra der. Ingen tvil om at han allerede er ønsket og elsket. Masse lykke til Wilmer, Malin og Bård. 

Nok ei nydelig rose som har gitt navn til en herlig liten tibbegutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar