tirsdag 6. juli 2021

Prinsessa som har fått navnet Chamiilon`s Walking On Sunshine, er blitt 3 uker

Hun har et aldeles nydelig ansikt. Det er ei fornøyd lita tøtte, for jeg hører aldri noe sutring fra valpekassa.

Poserer godt. Hun har begynt å spise våtfor, starter, blandet med geitemelk. Hun likte det så absolutt, for hun slikket det i seg fra fingeren min, og siden fra fatet.

Ett bilde kan jeg godta, mener hun.

Hahaha, hva var det for noe morsomt du sa.

jeg sa ett bilde.....

Ei som kommer til å oppdage mer og mer at matmor nøyer seg aldri med ett bilde. Hun er for søt til det.

3 uker er ei fin tid, for da skjer det mye. De kan f.eks regulere varmen i kroppen selv, noe som er greit med tanke på det fine varme været vi har for tiden. Hun kan begynne å spise ordentlig mat, og tåler en god del mer.

Masse kos med mamma Raina er en selvfølge.

Det er denne nydelige rosen hun har fått sitt kennelnavn fra. Det var så mange fine rosenavn på W, at jeg skulle gjerne hatt mange flere valper så jeg fikk brukt de navnene. Noen av alternativene var Warm Welcome, With Love, Welcome Home, Winners Choice, Wow Factor, men valget falt altså på Chamiilon`s Walking On Sunshine 💝



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar