torsdag 23. juli 2015

Chamiilon`s Halo Star "Hilja" 11 uker

Jeg kaller henne bare Hilja nå, men hun kan få et annet navn etter hvert :) Jeg hadde tenkt å ha henne i mitt eie, men at hun skulle bo hos forvert her på Oppdal. Det blir kanskje ikke slik, for det passet ikke så godt for de akkurat nå. Jeg må derfor vurdere å selge henne. Hun er ei nydelig jente på alle måter. Vakker å se på og ei trygg og herlig jente ellers. Man bare må bli forelsket i henne, men jeg har ikke plass til en til hund hjemme hos meg akkurat nå. Av og til må en følge fornuften og ikke hjertet.

Jeg bare elsker det nydelig uttrykket hennes. Dukker den rette opp, kan det vel hende at lillejenta flytter. Alle de andre valpene i kullet har fått fantastiske hjem, og det samme skal hun få. Ingen flytter her fra før jeg er trygg på det.

Helt klart ei bedårende tibbejente :) Det blir ikke samme kvalitet over bildene som er tatt inne, så håper jeg får tatt noen ute snart. Bare det kan bli litt bedre vært.....

Skjønn ja :) Hilja har fått være her litt lenger som selskap til Lysti. Det var greit å ha to valper slik at de kunne ha selskap i hverandre når vi var på en liten ferie. Må gjøre det så enkelt som mulig for de som er hjemme og passer på de :) Kan få bruk for de tjenestene flere ganger også ;)

Hilja er ganske enkel å stille opp. Vi har dessverre ikke fått trent så mye på bordet, men skal begynne skikkelig nå.

Fargene kommer ikke helt til sin rett på disse bildene. Det er lite lys, så blitsen gir et feil inntrykk. Fin er hun uansett.

Og enda et bilde av den lille skjønnheten kan vi koste på oss :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar