onsdag 22. juli 2015

Lysti (grønn) og Hilja (gul) De to som foreløpig er igjen her.

Vi har vært en tur i Danmark, så det er noen dager siden jeg har sett de små. Artig å se hvor de forandrer seg på kort tid. Valpene var først sammen med min sønn Martin her hjemme, og så var de 3 dager hos ei venninne. De har fått oppleve mye, og blitt veldig sosialisert. Det er bare skryt å få av dem hos andre. Trygge sosiale valper, som ikke er redd noe som helst. Det ble ikke så mange bilder av dem før vi reiste på grunn av elendig vær. Vanskelig å få fine bilder når alt er mørkt og vått rundt omkring. Fikk tatt noen få av dem nå i ettermiddag, men må satse på flere i forhåpentligvis bedre vær i morgen. Her er lille Hilja som jeg kaller Halo Star for. De har Finsk far, så helt greit med Finsk inspirert navn :) Det ble bare et dårlig bilde av henne, for hun var snar å løpe opp på terrassen igjen. Kommer sterkere tilbake i morgen.
 
Lysti i det væte gresset sammen med Esme.

Lysti utvikler seg til en veldig vakker gutt. Det var begynt å bli litt mørkt ute da jeg tok bilder av dem, så det ble ikke spesielt gode bilder. Fargen ble heller ikke bra, men vi kan jo se at han er en liten søt kar som er våt i pelsen nå :)

Ser etter Esme som har klatret opp i den lille bakken. Det var ikke så lett å følge etter på så små ben.

Esme og Lysti. I morgen fortjener vi litt sol, så jeg får tatt noen gode bilder av de små :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar