fredag 24. juli 2015

Noen bilder tatt i dag. Hurra!! det var litt opphold, så jeg fikk tatt noen bilder ute.

Først dette aldeles nydelige bildet jeg fikk av dem. Heldigvis hadde jeg kameraet i nærheten, når jeg så de to skjønne hodene stikke opp fra senga.

Det regnet ikke, helt utrolig. Noen ganger var solen fremme også i små glimt. Får bare ta til takke med det vi får :) I hvert fall benyttet vi anledningen til å trene litt på å gå i bånd. Det gikk jo veldig fint som dere ser. Lysti overtok like greit hele båndtreninga :)

Hei søster, det er nok snusing. Nå skal vi videre. Lysti på tur med Hilja.

Joda, de er ikke så aller verst å gå i bånd. Vi skal trene litt hver dag nå, så da blir de rene proffer til slutt. Hilja rekker tunge :)

Hva er det du hører tro, Lysti.

Hilja i et rolig øyeblikk.

De var så søte der de satt og lekte med blomstene, men det var helt umulig å få tatt noen fine bilder. Ikke tale om at de ville se på meg.

To helt håpløse valper å ta bilde av, så en må bare bruke det en har. Får i hvert fall vist fargen på Hilja.

Enda verre kvalitet ble det på bildet av Lysti. Men som nevnt, må bare bruke det en har. Lysti ser ikke så kraftig ut, men han er ingen lettvekter :)

Det er jammen meg irriterende at en må bruke blitz ute midt på dagen i juli. Det er jo sommer, og da skal det være lyst. Men nei da, skyene kom, og det samme gjorde regnet. Bildene blir så unaturlig når en må bruke den blitzen. Jeg ble en anelse grinete på været i dag. Vi får håpe på noen soldager fremover...i hvert fall noen timer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar