torsdag 27. oktober 2016

Chamiilon`s Kiss`n Tell "Kira" 7 uker og 2 dager

Blir mange nok bilder av veslejenta også, men slik er det bare. Begge de to små har allerede ei god stund hatt hvert sitt registrerings nummer i Norsk Kennel Klubb. Etter helseundersøkelsen og chip, vil stamtavla komme tilsendt. Siden de er forshåndsregistrert  NKK, vil de også være valpeforsikret i Agria til levering. Valpepakker holder på å gjøres i stand nå. Tepper skal lages, og alt skal være på stell til de små reiser. Bestandig rart når det skjer.

Aldeles nydelige lille Kira. Hun er så lik sin mor i uttrykket. Det samme rampeblikket som mamma Gaisa.

Her ser hun så uskyldig ut, men er ei aktiv lita frøken.

Så tankefull. Det er ikke lenge til hun skal smelte noen nye hjerter.

Ser forsatt snill og uskyldig ut. Snill er hun hele tiden, men noen små rampestreker er det også.

Veldig pent hode. Tegningene i pannen har hun fra pappa Mikki sin side. Veldig artig for meg som har oppdrettet både moren og faren, å følge med på hvem de to vil ligne på.

Her kommer "farskblikket" frem :)

Katta i sekken,,,,nei får da ikke tro det :) Tibben i sekken er vel mer riktig.

Den blomsten der var veldig fin. Lurer på hvordan den smaker.

Hmmm, smaker bare plast, men nå kan dere også se hvor fine hjørnetenner jeg har.

Sitte pent i sofaen... ja da det kan jeg.

Men nå var det plutselig nok. Mener dere at jeg skal stå... Nope det vil jeg ikke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar