torsdag 19. november 2020

Photoshoot i dag igjen, så noen flere 3 uker bilder.

 Må bare si med en gang, at det er ikke vanlig at jeg tar slike bilder når de er så små. Det er mye som ikke er på plass ennå. Så vi får ta det som det er. Øynene går på kryss og tvers, spesielt når de får lyset rett mot seg. Man må jo ha ekstra lys i disse tider. De er fremdeles noen trøttinger, så ikke bare å få de til å sitte å smile på bildene. Jeg fikk da noen likevel, med tanke på at de fremdeles er veldig unge. Det blir litt mer av dem etter hvert. Jeg er faktisk bitte litt stolt og fornøyd med at jeg fikk såpass greie bilder av de bare 3 uker gamle.



Gutt U1


Han ble født først, så derfor er det han som blir tatt bilder av først også. her går det i fast rekkefølge. Han var nok den som var flinkest å sitte, men også ivrigst på å vandre. Jeg tar disse bildene for meg selv, så ikke alltid det blir like god kvalitet.

Ligger her og hviler bare mens fotografen gjør seg klar. Øynene til hver sin side 😂

Kan posere også ikke sant

han vil bare vise hvor flink han er blitt til å gå.

Så slapper vi av litt igjen.

Bare for å vise hvor gylden han også er blitt i pelsen. Det er utrolig hvor de forandrer seg på kort tid.


Gutt U2

Begynner litt rolig med at han får snuse på teppet først. Hele livet deres foregår jo i valpekassa, så det er litt merkelig å bli tatt bort fra den. Men, det er jo greit å få foreviget de små kroppene i den alderen også. Blir minner av det.

Han er kjempeflink til å leke gremlins. Minner veldig om gremlinsen Gismo.

Lite sajrmtroll dette.

Så var det de øynene igjen som vandrer helt av seg selv.

Søt er vi  hvert fall. De ligner mest på mummitroll på bilder i denne alderen. Hodet dominerer helt i forhold til kroppen.


Gutt U3

Greit å geipe litt til fotografen. De var forbausende rolig når jeg tok de opp på sofaen. Det er tross alt noe helt nytt til dem. Ikke så lett å stå, gå og sitte, men de er da ganske flinke. Artig å ha disse bildene av dem. Nydelige gutten, størst ved fødsel, men minst nå.

Blir ekstra fin når jeg holder hodet hans litt oppe.

Jepp han kan gå han også. Det er ikke så lett å fange øyeblikkene, for de er på sofa, og jeg må sitte rett nedenfor å ta bilder. Må tross alt passe på at de ikke ramler ned.

Er det forførende, eller morskt blikk her tro.

Dette er i hvert fall forførende, selv med blikket på kryss og tvers.


1 kommentar: