fredag 4. februar 2022

Y-Kullet 1 uke

 

Nå har første uka gått, og alt er bra med de to små. Begge legger på seg akkurat som de skal, og Livi er fremdeles like god mor. Det er så rolig og behagelig med dem nå. Om noen dager kan man begynne å sjekke om de begynner å åpne øynene. De forandrer seg helt i uttrykket når det skjer. Plutselig er de mer valper. Livi er fremdeles ei mønstermor og oppholder seg for det meste inne på valperommet. Det er jo her jeg har Tv og PC min, så hun får en del selskap også. Hun syntes det er godt å få komme ut med de andre hundene også noen turer for dagen. Kan vel være bra for enhver mor å få noen minutter alenetid av og til. Så, alt går bra her, og jeg gleder meg til fortsettelsen 😍

Hannen - som har fått navnet Chamiilon`s You 'n' Me. Selvsagt oppkalt etter ei rose på Y. Fremdeles er det litt musepreg over dem, men jeg syntes allerede denne gutten er aldeles nydelig. Han er så spesiell med den pilspissen i panna, og har i det hele tatt veldig fine tegninger. Han har allerede fått veldig gode "puter" ved nesen. Han minner litt om pappa Nilsson akkurat nå.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar