onsdag 16. juli 2014

Valpene er 4 døgn 4 juli 2014

Aller helst vil jeg sitte inne hos de små hele døgnet   Det går jo ikke. Jeg prøver å la mor og barn være i fred mest mulig. Jeg er innom av og til, for å se at alt står bra til. Valpene vokser og trives, og mamma Lona steller godt med dem. De første nettene sov jeg på samme rom, men når ting går så greit har jeg flyttet tilbake til egen seng. Jeg er oppe et par ganger om natten for å se til dem. Det er slik fred og harmoni i valpekassa, og valpene har lagt på seg veldig mye nå. Jeg veier de en gang i døgnet, og jeg er i aller høyeste grad fornøyd med vektutviklingen.

De vokser så utrolig fort. De har forandret seg veldig mye fra de kom til for 4 døgn siden. Alle har nå fått bånd rundt halsen med sin farge. Jeg syntes det er greit at de har det, for de får liksom sin egen identitet da. Det er også mye enkelere å følge med hvem som er hvem. Jeg ser forskjell på de uten bånd, men det gjør ting litt lettere. De kommer til å bli omtalt som blå gutt, grønn gutt, lilla gutt, rosa jente og gul jente.

De har lagt på seg godt, og ser nesten ut som noen små kjøttruller. Fra venstre er det rosa, så grønn, lilla liker å ligge på rygg å breie seg, så er det blå og lengst borte gul.


Nydelige gjengen som allerede er i godt hold

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar