fredag 29. oktober 2021

Ny dag i dag, og valpene er 12 døgn gamle.

 

Det er viktig å ha det rent og pent til valpene, så da må man skifte ofte til dem.

Denne hundesenga har jeg hatt siden jeg fikk min første tibbe i 2006, og det er mange valpetenner som har bitt på den. Veldig fin å ha når man har valpekull.

Nå er det nyoppredd til dem, og valpene har tatt det hele med ro. Samme hvor dem hvor de ligger, bare de får sove i fred.

Når man kommer opp i valpekassa igjen, er det om å gjøre å finne den rette soveplassen.

Sånn ja, på rekke og rad inntil hverandre. Som vanlig er det blå gutt som ligger på rygg.

Litt nærbilder. Må knipse når de ligger med hodet mot meg, og bruker de andre som hodeputer. Her er det blå gutt Xerxs som ligger rett mot. Han har så vidt begynt å glippe litt med øynene, så i løpet av et par dager regner jeg med at alle har åpnet dem.

Her er det brun gutt, Xerius som bruker grønn gutt som hodepute.

Lillepia på bildet her.

Blå gutt til venstre, og lillejenta som ligger mot oss.

Forvertsfamilien kommer ofte innom og hilser på Flora og valpene. Flora blir veldig glad når de kommer, og vil selv ha de med inn på valperommet for å vise frem de små. Her er det matmor Hanne som koser seg med Flora og de små.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar