torsdag 12. april 2018

O-Kullet født 11.04.18

Jeg var forberedt på at Shani ikke ventet mange valper, men hadde vel håpet på to. Egentlig håpet jeg vel på to tisper 😏Slik ble det ikke, det kom bare en liten valp, og det var en gutt. Eller liten og liten. Han veide 216 gram, og det er ei god vekt. Når jeg så det kom en så stor valp ut, så skjønte jeg fort at det bare var en. Det hadde bare vært så geit for han å ha et søsken, men etter hvert vil han jo kunne leke med de andre valpene her. Når det bare r en valp, kan det fort ende med keisersnitt, men det slapp vi unna. Shani fødte så fint uten problemer. Hun passer godt på den lille gutten, og er sammen med han hele tiden. Ikke så lett for henne når hun må ut en tur, for da blir han ensom i valpekassa. I begynnelsen ga han lyd fra seg hver gang hun flyttet seg fra han, men nå kan hun gå en snartur ut mens han sover. Dette er første gang jeg har et kull på bare en valp, så det blir litt speseilt. Dette blir andre og siste kullet til Shani, og da har hun hatt tilsammen 3 valper.

Er jo en herlig liten tass da 💓 

Et lite enebarn 💓

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar