søndag 16. juni 2019

Litt flere bilder av R-Kullet 5 uker ++

Jeg har fått tatt noen bilder i dag av R-Kullet. Har til nå rukket bare tre av dem, men har ambisjoner om å ta av de to siste etter hvert. Enten i ettermiddag når de våkner, eller jeg venter til i morgen tidlig for å ta bilder ute. Legger ut bilder av de tre første, som er gul, rosa og blå, så kommer grønn og grå når de er klare. 

Gul gutt - Chamiilon`s Ray Of Sunshine
"Kairo"







I dag fikk jeg tatt bilde av Kairo ute, og da fikk han frem den nydelige fargen sin. Det var ikke helt knallsol, så det var greit å posere for fotografen da. Vi hadde besøk av valpekjøper på torsdag, og han falt for denne gutten som skal få kallenavnet Kairo. Det var utrolig trivelig å få hilse på hans nye eier, og så godt å vite at han får et flott og kjærlig hjem. Kairo skal flytte til Heimdal i begynnelsen av juli, når han er blitt 8 uker. 

Rosa tispe - Chamiilon`s Rose Of Hope







Rosa tispe tok jeg bilde av inne, før jeg kom på at det går an å gjøre det ute. Uansett, det ble da nydelige bilder av henne uansett. Rose utvikler seg til å bli ei veldig fin tispe. Vakker alle veier. Hun skal forbli Trønder også når hun flytter her fra.

Blå gutt - Chamiilon`s Real Charmer
"Charlie"








Det gjorde godt å få tatt bilder av denne gutten også ute. Han har en nydelig gylden farge som ikke kommer frem på innefotografiene. Jeg rakk å ta bilder av han og gul gutt, før det ble for sterk sol. Etter da var det umulig. De to siste satt bare og myste og peset i varmen. Vi var så helsig å få besøk av de nye eierne til denne gutten på lørdag. Det var utrolig trivelig at de hadde tatt turen helt fra Oslo for å hilse på lillegutten. Han var våken og aktiv når de kom, så han fikk sjarmert dem skikkelig. Etter ei stund sloknet han fullstendig, og var borte vekk til lenge etter at besøket hadde dratt. Vi satte stor pris på at vi fikk hilse på de nye eierne til Charlie, som han skal kalles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar