onsdag 19. juni 2019

Må jo legge ut 5 ukes bildene av S-Kullet som ble tatt på søndag

Skal innrømme at det går litt i 100 her for tiden. Det sjongleres mellom Diplomlaging, regnskap og alt annet som skal være klart til Rasespesialen og Raseårsmøte til helga.Nå er valpene begynt å kreve sitt, og det er bare positivt. De er litt rare alle valpene. De skal for enhver pris ikke gjøre fra seg i valpegården, så de maser helt til jeg tar dem ut derfra. Nå er det rett ut i hundegården, hvor alle setter rumpene ned med en gang :) Det er utrolig greit når de kan gjøre fra seg ute, selv om det blir mye bæring frem og tilbake. Jeg prøver å finne rutiner og system for at de ikke skal begynne å mase alt for tidlig, og i dag begynte de ikke å mase før kvart over fem på morgenen. Da var de ute ei stund, og etterpå ble det frokost. Et par av valpene vil gjerne oftere litt ut, og da tar jeg de ut mens resten sover. Det er utrolig hvor godt de trives der. Begge kullene går om en annen når de er utenfor valpegården, og det spiller ingen rolle hvem av dem som besøker melkebaren til Tilde. Hun er spandabel slik. Her er i hvert fall noen hodebilder av de tre blonde i S-Kullet. Jeg jobber med å ta andre bilder av dem også. 


Turkis gutt som til slutt får navnet Chamiilon`s Spice Of Life


Lilla gutt som fremdeles har navnet Chamiilon`s Simply The Best


Den nydelige tispen skal hete Chamiilon`s Sweet Love Of Mine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar