lørdag 9. mai 2020

5 uker nå, og da er det på tide å få enda større plass.

Fremdeles rent og pent der, men det tar ikke lang tid før tisseflekkene kommer. Men det er naturens gang, så man må bare finne seg i det. Nå har de fått god plass å røre seg på, og et lite krypinn å leke seg i. Det er greit å ha valpene på kontoret mitt/valperommet, for det ligger rett ved stuen og kjøkkenet. Jeg er også for det meste inne på dette rommet, for her har jeg både PC og TV. De andre hundene kan komme å hilse på dem, men de kan også få fred når de vil ha det. Raina er veldig hønemor, og er mye i samme rom som dem, om ikke akkurat i innhegningen. Jeg sover inne på dette rommet så lenge det er valper der. Jeg er sikkert minst like mye hønemor som Raina, og må ha kontroll på dem. Jeg er heller ikke veldig glad i at det blir liggende bæsj hos dem, og den kommer gjerne om natta / tidlig på morgen. Jeg sover så lett at jeg våkner med en gang jeg kjenner lukta. Da får jeg plukket det opp med det samme. Det passer sikkert ikke å gjøre det på den måten for alle, men det er min måte å gjøre det på.

Orange tispe litt våken.

Fine jenta.

Grønn gutt. Egentlig skulle han til vannskåla, men i stedet for å gå rundt klatret han over matskåla. Artigkar denne gutten.

Blå gutt. Veldig trett, så bare såvidt han vil løfte på hodet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar