tirsdag 1. desember 2020

U-Kull Litt fra valpegården

 

Kveldsmat til gjengen.

Et lite Mummitroll, eller er det gutt U1 😏 De ligner bestandig på mummitroll på bildene i denne alderen.

Nå er det mye lek i valpegården. Her er det U1 og U3 som leker, mens U2 er mest opptatt av å rive i teppet.

Det er stor underholdning å følge med på de små nå.

U2 som er ute med rampestreker og roter til teppet. De bruker å samarbeide om det, og klarer å dra halve teppet til siden. I dag har de vært ute på stua også en tur, og det var litt uvant. Blir noen turer hver dag, så de får se seg litt om i den store verden. Det er en del mer arbeid nå når valpene er blitt så store, men det er også mer glede med dem.

Nina har sine turer opp i valpegården for å leke med dem. Halene går frem og tilbake i full fart når hun kommer, så de er veldig glade for selskap.

Må kose litt med dem alle.

Veldig gode sko å bite i når det klør som bare det i tennene.

Biter i hver sin ende, og ja, de biter i tåa også, og det begynner å kjennes. Vampyrtennene er kommet godt frem nå.

Noen vannpauser må man ha. Ja jeg vet... knallrosa til bare gutter 😊 Det skal vel være slik i dag.

U1 har lagt seg til ro.

Det er så absolutt ikke lett å få til fine bilder av dem. Når jeg endelig har de en og en, snur de seg bort akkurat når jeg skal knipse. Jeg vil gjerne være inne i valpegården å ta bilde, så slipper det å bli så ovenpå og ned, men det er nesten umulig. Da skal de helt opp i meg, og alt tilbehøret til kameraet er veldig interessant og godt å spise på. Blir lettere å ta bilder i lek når de er på stua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar