lørdag 20. november 2021

Liv og røre i valpegården

 

Kan til tider bli fullt i valpegården når de voksne kommer på besøk. Her er det Steffi og Dixie som leker med de små.

Denne valpesengen har vært populær hos alle valpene som har vokst opp her. Det er mange valpetenner som har gnagd på kantene her.

Ja nå er tiden kommet til at de skal knyte opp denne. Det skjer med hvert valpekull, så til slutt må man bare fjerne det. Jeg liker at det skal være litt lunt og godt til dem.

Jepp, valpene tisser. Jeg har selvsagt skiftet tisselaken til dem en gang i dag, men det blir fort nye flekker. Kanskje ikke så fint på bilder, men vi får bare tåle det. Det er en grunn til at det er tisselaken her. De er egentlig veldig flinke, og gjør fra seg der og ikke på teppet.

I dag har jeg satt inn en ny innredning, nemlig et do 😁 Håpet er at de skal lære å gjøre fra seg der. Det ser ut som det fungerer godt, for Xerius er i full gang med å teste den ut. Må vel være fornøyd med at det var to bæsjer der den første timen. Så er det bare at de begynner å tisse der også.

Det mangler ikke på leker til dem, og de er veldig populære.

God underholdning å se når de leker i valpegården. TV har man ikke bruk for.

Jenta i fullt firsprang, og Xavier lurer på hva hun driver på med.

Der fanget hun leken hun var på jakt etter.

Helt naturlig at storebror plager lillesøster.

Chamiilon`s X-Factor. Ei nydelig lita tibbedame.

Veldig artig å teste ut det rare nye som matmor kom med. Jeg syntes denne gjengen er så utrolig for seg. Glemmer nesten at de fremdeles er under 5 uker.

Nuskat liten gutt, Xanthus. Tisseflekkene som kommer på bildene er jeg ikke så glad i, men skal jeg ha bilder av dem, må jeg bare innse at jeg kommer ikke utenom. Det er litt artig med naturlige bilder i lek, enn bare oppstilte.

Ett til bilde av lille søtnosen. Det hører til sjeldenheten at de sitter rolig når jeg kommer med kameraet, så må benytte sjansen.

Xavier tester ut det nye rare som plutselig var her.

Det er jammen meg trangt om plassen nå når de skal til morens melkebar, spesielt når Flora gjerne kombinerer det med en liten vask av de små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar