tirsdag 16. november 2021

X-Kullet 4 uker + 2 dager

Fikk tatt noen bilder av de små i dag. Ikke så veldig enkelt, men noe blir bra. Blir litt ekstra kos med hver enkelt når jeg får de på sofaen for fotografering. Det er mye annet som er spennende med å komme ut av valpekassen enn å posere, så jeg må jobbe hardt for å få oppmerksomheten deres. X-Factor skal bare tøve. Hun vil ikke sitte rolig, men reiser seg opp med en gang jeg slipper henne. Så er det frem med foten, og vil bare leke. De er blitt så kosete nå hele gjengen, og tiden fremover blir bare artigere og artigere. Her blir det bare bilder og ingen tekst. Hvis jeg kommer på det kan det hende jeg skriver noe der senere 😏

Chamiilon`s Xanthus








Chamiilon`s Xerius






Chamiilon`s Xavier







Chamiilon`s X-Factor







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar