søndag 3. juli 2022

De første døgnene.

Første døgnet.

Mamma Hera steller så godt med de små.

Det er jo ikke så veldig mye som skjer i valpekassa ennå, så det blir helst slike bilder.


Andre døgnet
Hera stiller fremdeles opp til noen ganger veldig masete små. Melkebaren skal helst være tilgjengelig til enhver tid.

Det er ikke sikkert det vises så godt, men det er utrolig hvor mye de forandrer seg fra døgn til døgn.


Fjerde døgnet
Begynner å bli noen små klumper nå. Mamma Hera liker veldig å grave i valpekassa til tider, så derfor måtte jeg legge et pledd over wetbedet, og feste det på utsiden. Det er ikke noe særlig at teppene blir liggende løse når valpene er der.

Den eneste forskjellen er liggestillingen. Jeg er så tåpelig at med en gang jeg ser en forandring og ny formasjon hos valpene, ja så må jeg knipse. I dag har mamma Hera fått være sammen med de andre hundene ute i hundegården, og det tror jeg hun syntes var godt. Uansett hvor god mor man er, så trenger man av og til litt tid borte fra ungene.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar